Na osnovni šoli Božidarja Jakca je v sredo, 16. novembra 2022, ob 17.00  potekala prireditev ob zaključku 5. mednarodnega bienala otroške risbe OŠ Božidarja Jakca. Prireditve so se udeležili, predstavnica Veleposlaništva Republike Hrvaške in predstavnica Veleposlaništva Republike Srbije, vodja oddelka za predšolsko vzgojo in izobraževanje na Mestni občini Ljubljana ga. Marija Fabčič, člani strokovne komisije, nagrajeni učenci s starši, mentorji, predstavniki sveta staršev OŠ Božidarja Jakca, učenci in strokovni delavci OŠ Božidarja Jakca. 
Likovna naloga natečaja je bila RISBA – linija, točka. Natečaj je tudi letos potekal v treh kategorijah, razdeljenih v triade, učenci najboljših treh izdelkov iz vsake triade so poleg priznanj prejeli tudi simbolično nagrado. Na razpisani natečaj smo prejeli 342 likovnih izdelkov. Sodelovalo je 74 šol iz tujine z 201 likovnim izdelkom in 50 šol iz Slovenije s 141 likovnim izdelkom. Likovni izdelki so iz tujine prispeli iz 12 držav: Poljske, Nepala, Armenije, Slovaške, Španije, Hrvaške, Srbije, Črne gore, Romunije, Izraela, Jordanije in Grčije.

Izbor najboljših risb je opravila strokovna komisija, ki je bila na letošnjem bienalu prvič v mednarodni sestavi:

– višja predavateljica. dr. Uršula Podobnik z Oddeleka za likovno pedagogiko Pedagoške fakultete,

– g. Primož Krašna, z Zavoda RS za šolstvo,

– prof. mag. Margaretha M. Bauer, akad. slik, podpredsednica Združenja likovnih umetnikov Avstrije.

Naša osnovna šola Louisa Adamiča Grosuplje je osvojila 3. mesto v kategoriji najmanjši 1. triade. Nagrajena sta bila učenec Filip Kovačevič in mentorica učiteljica Špela Kump.

Nekaj besed o likovnem delu;

Pri slednji spremljamo subjektivno percepcijo okolja in časa, ki ga živimo, a je mladostnik v vsakdanjem življenju odraslim pogosto ni pripravljen izpovedati na tako neposreden način. Nasprotno, pogosto jo skuša celo prikriti. V risbah, ki jih opazujemo v kolekciji bienala pa se ta vendarle priplazi v njihove risarske izpovedi in je ni mogoče prezreti ali zanikati. Prav to pa predstavlja tudi neizmerno zakladnico informacij, ki bi morala zanimati slehernega odraslega, ki se srečuje z mlado populacijo. Zato kakovostni likovni natečaji ne predstavljajo zgolj prezentacije likovnih izdelkov otrok različne starosti ali izraznih variacij znotraj posameznega izraznega medija, pa¿ pa nudijo specifično možnost vpogleda v razmišljanje, sklepanje, občutene mladih avtorjev. (Vir: zloženka ob zaključku natečaja)

Prispevek pripravila in fotografirala: Špela Kump

 

 

Oznake: , ,