Bodite aktivni tudi pozimi

Vse zimske dejavnosti lahko izkoristimo pod pogojem, da se primerno pripravimo in ustrezno oblečemo oziroma uporabimo ustrezno opremo. Na tak našim se naše telo dodatno okrepi in prilagodi na drugačne razmere, saj drugačno prizorišče in pa hladnejša temperatura okrepita naš imunski sistem.

Priporočamo vam nekaj aktivnosti:

  1. Hoja po snegu

Obisk zasneženega gozda je zanimivo doživetje. Pogoji za hojo pa so povsem drugačni, kot v kopnem. Za obisk zasneženega gozda moramo biti kondicijsko bolj pripravljeni in tudi ustrezno opremljeni. Čevlji za hojo v snegu morajo biti dobro toplotno izolirani in neprepustni za vodo, sicer pa tudi za njih velja, da morajo segati preko gležnjev in imeti dovolj narebren in trd podplat z jasno oblikovano peto. Da nam v čevlje ne vdira sneg, uporabimo gamaše, ki jih namestimo preko čevlja in spodnjega dela hlač.

  1. Sankanje

Ena najbolj priljubljenih oblik zabave na snegu je sankanje. Poiščite bližnji klanec in se prepustite hitrosti.

  1. Ustvarjanje snežakov 

Na domačem dvorišču naredite snežaka in pri tem bodite ustvarjalni. Razdelite delo pri kotaljenju kep in ne pozabite na korenček za snežakov nos in kamenčke za njegove oči.

  1. Kepanje

Organizirajte boj s snežnimi kepami ali pa z njimi ciljajte določeno tarčo in tekmujte v natančnosti ciljanja.

  1. Kidanje

Pomagajte staršem pri kidanju snega z dovoza ali s pločnika. Čeprav je kidanje večini naporno in zoprno, je dobra novica, da v eni uri lahko izgubite približno 440 kalorij.

 

Besedilo: Mateja Skender Žužek

Fotografija: učenec Ian

 

Oznake: , , , ,

 

Več prispevkov iz ME Tovarniška