Bralna značka

 

Na naši šolo imamo posebno bralno značko, ki je nadgradnja osnovne bralne značke in se imenuje Od bralca do ustvarjalca.
Učenci od 1. do 9. razreda, ki opravijo bralno značko (bronastega orla), si za nagrado ogledajo nastop slovenskega ustvarjalca. Do zdaj smo gostili različne umetnike, kot so Boštjan Gorenc Pižama, Uroš Hrovat, Primož Suhodolčan, Tone Partljič, Anja Štefan, Andrej Rozman Roza, Desa Muck, Nataša Konc Lorenzutti.

Učenci od 4. do 9. razreda imajo možnost svoje bralne dosežke nadgraditi z nazivom srebrni orel, če v šolskem letu pridobijo bronastega orla in opravijo šest dejavnosti. Za dosežek si lahko iz ponujenega nabora izberejo leposlovno knjigo ali si ogledajo predstavo. Učenci od 6. do 9. razreda lahko prejmejo priznanje zlati orel, če pridobijo naziva bronasti in srebrni orel ter opravijo eno izmed določenih dejavnosti. Za dosežek so učenci nagrajeni z udeležbo na dnevu presenečenj ali prejmejo vstopnice za obisk enega od slovenskih gledališč.

Učenci, ki so vseh 9 let šolanja brali knjige za bralno značko (bronasti orel), pridobijo naziv zlati bralci. Za nagrado se odpravijo na izlet in prejmejo darilno knjigo Društva bralne značke.

 

V šolskem letu 2022/23 je naziv zlati orel prejelo pet učencev.

Šestošolec je zahtevno literarno branje uspešno dopolnil z avtorskimi glasbenimi stvaritvami.

Mlada ustvarjalka je predstavila svoje občutenje sveta in zanimanja. V svojih pesmih nam razkrije svojo ljubezen do narave, hkrati pa zaplava tudi v domišljijski svet.

Šestošolka je za zlatega orla po knjižni predlogi Plastika, avtorice Sarah N. Harvey, izdelala strip z zanimivimi vizualnimi in literarnimi elementi.

Učenka je v okviru zlatega orla izdelala nabor interaktivnih nalog na podlagi poznavanja življenja in dela različnih slovenskih avtorjev. Naloge so v okviru slovenskega kulturnega praznika opravljali vsi oddelki predmetne stopnje.

Osmošolka v svojih lirskih pesmih razmišlja o vsakdanjih temah. Njene pesmi so navidezno igrive, kljub temu pa v sebi nosijo globlje sporočilo.