Tabori prav gotovo niso nič novega. Zdi se le, da smo pozabili, kako preprosto je priti do učilnice v naravi in kako pomembno je zamenjati šolsko okolje. Če želimo, da nadarjeni učenci postanejo naši soustvarjalci in gonilo napredka, za razvoj svoje nadarjenosti najbolj potrebujejo ugodno okolje. Tabori za nadarjene so ena od mnogih možnosti.

Koordinatorice smo nadarjene učence 4.–9. razreda povabile, da se udeležijo tabora za nadarjene, ki je potekal 16. in 17. novembra na Kopanju. Učenci so bili deležni različnih oblik učenja in druženja, ki jih je pri klasičnem pouku težje izvajati. Zakonitosti so odkrivali v naravi v različnih skupinah, spoznavali timsko harmonijo in se resnično dobro spoznali. Spletla so se nova prijateljstva, ki bodo gotovo še dolgo trajala.

Glavni namen tabora je bil nadarjenim ponuditi razširjen program v skladu z njihovimi potrebami in zmožnostmi. Ponuditi kar se da široko pahljačo dejavnosti, ki čim bolj pokrivajo področja nadarjenosti. Tako so se učenci udeležili različnih delavnic glede na zanimanje, nekatere pa so bile skupne vsem. Na vseh delavnicah je bilo v ospredju, da so bili učenci dejavni, da so pomagali soustvarjati program in da so delali v manjših skupinah. Vsebine programa so bila raznolike in bogate. Prvi dan so se učenci udeležili delavnice igrajmo se gledališče, predavanja o starih Rimljanih, pomerili pa so se tudi v miselnih igrah. Dan smo zaključi s kratkim pohodom do izvira.

Naslednji dan so učenci izbirali med različnimi delavnicami. Te so bile izdelava računalniških iger, posladkajmo se (izdelava čokoladnih lizik), naravoslovna delavnica o čutilih, špagetne konstrukcije ter spoznavanje kač.

Vodilo tabora je bilo, da lahko s pozitivnimi mislimi in pričakovanji, kaj bomo ustvarili, z dobro strokovno pripravljenostjo, učiteljsko toplino ter prijaznostjo vstopimo na polje uspeha. Učencem se odpre nova pot, tudi takšna, ki od vseh začenja zahtevati ustvarjalnost.

Učenci so prišli domov polni lepih vtisov in z jasnim sporočilom, da si takšnega druženja ter spoznavanja znanosti želijo v prihodnje še več. To pa dokazujejo tudi odlične ocene evalvacije.

Prispevek pripravila in fotografirala: Mateja Skender Žužek

 

 

 

Oznake: , ,