Petošolci smo začudeno pogledali, ko nam je učiteljica povedala, da bomo uro posvetili kajenju. Kmalu smo izvedeli, da je to preventivna dejavnost, ki nam pomaga razumeti in poda številne informacije o tem, kako škodljivo je kajenje.

Združili smo prijetno s koristnim. Pri svojem delu smo uporabljali šolske računalnike, sodelovali s sošolci in veliko novega spoznali o kajenju:

– v Sloveniji je 25 % kadilcev,

– cigareta vsebuje zelo škodljive snovi (aceton, arzenik, strup za podgane, svinec …),

– katran je rumena lepljiva snov, ki se nabira v ustni votlini in v pljučih,

– nikotin je snov, ki te zasvoji in zelo težko prenehaš kaditi,

– obstajajo načini, da prenehaš kaditi ( delavnice za odvajanje, poiščeč drugo bolj zdravo dejavnost, da se zamotiš …).

Učenci so predstavili svoje izdelke (plakate, zapise v zvezku, računalniške predstavitve) in delili svoje občutke:

– Razumem, zakaj smo se učili o kajenju. Ne vem, zakaj bi sploh začel kaditi.

– Moti me dim, ker potem kašljam.

– Kadilci lahko umrejo, pomislijo pa naj tudi na druge, ki ob tem trpijo in so ob smrti bližnjega strti,

– Škoda mi je vsakega, ki začne kaditi.

– Zakaj sploh obstajajo cigareti in zakaj države ne ukinejo škodljivih cigaret? Predlagam, da začnejo proizvajati zdrave cigarete, bo ceneje, ker bo manj potrebnih zdravljenj.

Prav vsi smo opravili tudi teoretičen del za športni program Krpan.

Zapisali: učenci 5. r z razredničarko

Fotografirala: razredničarka 5. r

 

 

Oznake: , , ,