Med 22. in 26. januarjem 2024 je na šoli potekal projekt Teden pisanja z roko, ki poudarja pomen pisanja z roko predvsem v današnjem času digitalizacije. Z učenci smo se pogovarjali o pomenu pisanja z roko, pri čemer smo poudarili, kako pisanje z roko spodbuja možgane, ki ga tipkanje ne more nadomestiti.

Pri slovenskem jeziku smo obravnavali pesem Smeh, ki je učence spodbudila k razmišljanju o tem, kaj jih spravi v smeh. Nato so svoje misli prenesli na papir s svojimi pisavami. V tem tednu so prvošolci dobili tudi bralne liste, ki so bili napisani na roke.

Učence je razveselilo tudi dvoje pisem gospe ravnateljice. Eno je bilo natipkano in je govorilo o zgodovini rokopisa, medtem ko je bilo drugo, napisano z velikimi tiskanimi črkami, omogočilo prvošolcem, da so ga lahko prebrali sami. Prvošolci so se potrudili in napisali, kaj jim je v šoli najbolj všeč in ko smo primerjali pisave, so videli, da niti en sošolec oz. sošolka nimata enaki pisavi.

Rok Terkaj nam je zaradi časovne stiske svoje sporočilo posredoval preko e-maila, v katerem je tudi zapisal, zakaj je pisanje z roko tako pomembno.

Tretješolci so prav tako prispevali svoj del k projektu s pripravo ugank, ki so jih napisali na roko. Prvošolci so se nato preizkusili v iskanju rešitev, kar je bil zabaven način za spodbujanje razmišljanja in medsebojne pomoči.

V teden pisanja z roko smo vključili tudi starše, tako da so svojim otrokom doma napisali na list sporočilo »Želim ti lep dan.« Nato smo v šoli med seboj smo primerjali pisave staršev in ugotavljali podobnosti in razlike pisave ter ugotovili, da je vsaka pisava edinstvena.

Ta teden nas je spomnil, kako pomembno je ohranjati to veščino v digitalnem svetu in kako lahko nekaj tako preprostega, kot je pisanje z roko, obogati naše učenje in ustvarjalnost.

Prispevek pripravila: Jana Kos

Fotografirala: Jana Kos, Miha Černe