Poučevanje na daljavo predstavlja velike spremembe tudi pri izvajanju pouka likovne umetnosti in izbirnih predmetov likovnega snovanja.

Poučevanje in korekture so se čez noč preselile na splet in vsem, ki smo udeleženi v tem procesu, to predstavlja kar precejšen zalogaj v organizacijskem in tehničnem smislu. Veliko učencev je likovne pripomočke pustilo v šolski omarici, zato smo omejeni pri izboru likovnih tehnik.

Kljub omejitvam so učenci naloge opravili odlično! Iz materialov, ki so jih našli doma, so ustvarili kreativne in domiselne izdelke.

Šestošolci so ustvarjali prostore in opremljali njihovo notranjost. Iz škatlic ali pa ostankov embalaže, blaga, lesa in plastike so izdelovali stanovanja, počitniške prikolice, avtodome in jahte. Veliko učencev in staršev je v svojih sporočilih zapisalo, da so se zelo zabavali pri ustvarjanju te naloge. Verjetno je ob tem marsikdo dobil idejo, da bi svoj dom preuredil in polepšal, saj so izdelki res domiselni.

Sedmošolci so prav tako ustvarjali arhitekturni prostor. Njihova naloga je bila gradnja makete hotela. Razmišljali so o tem, kaj gostu v hotelu predstavlja udobje in prijetno počutje tako v samih prostorih kot tudi v okolici stavbe. Njihovi izdelki nas, vsaj v mislih, lahko popeljejo v bližnje ali daljne kraje sveta in nam vsaj za trenutek preusmerijo pozornost od trenutne situacije.

Osmošolci so iz geometrijskih teles gradili sodobno družinsko hišo. Sami so načrtovali vse sestavne dele stavbe in jih sestavili v celoto. Ustvarili so prave mojstrovine, s katerimi bi se lahko postavili ob bok poklicnim arhitektom.

Devetošolci so opazovali in naslikali krajino. Nekateri skozi okno svoje sobe, drugi s pomočjo interneta ali pa so se odpravili na sprehod v naravo. Posebej pozorni so bili na spreminjanje barv  predmetov, ki so bolj ali manj oddaljeni. Zakonitosti zračne in barvne perspektive jim je zelo dobro uspelo preliti na papir.

Učenci, ki obiskujejo izbirni predmet Likovno snovanje 1 (7. razred), so razmišljali o pisavi. Oblikovali so napis z okrašeno začetnico (inicialko) svojega imena, ki naj bi v likovnem jeziku povedala čim več o avtorju napisa.

Vabljeni, da si izbor likovnih del ogledate v naši ”spletni galeriji.

Vsem učencem čestitava za trud in vztrajnost med likovnim ustvarjanjem ter za odlične likovne prispevke!

 

Prispevek pripravili učiteljici LUM: Eva Čampelj in Helena Zalokar Kuhar

Likovni izdelki: učenci OŠ LA Grosuplje

 

Oznake: , , ,